Albert Heijn, islam in de bonus!

Hier staat het nieuws over de maand Maart 2011
administrator1
Site beheerder

Berichtdoor administrator1 » 31 mar 2011, 16:23

BEN KOK - 31 MAART 2011

U krijgt het er gratis bij, als kassakoopje: islamreclame. Wat verder niemand mag, mogen moslims, zittend achter de kassa, nl. zeer opzichtig voortdurend aan elke klant duidelijk maken, dat ze de islam aanhangen. Wellicht dat er 5 keer per dag een kassafile ontstaat binnenkort, als het "islamgebedstijd" is, ook voor moslima's.
Of dat u geen bonuspunten meer krijgt op Israelproducten, als u betrapt wordt op het kopen daarvan, als u ze op enig moment nog kunt krijgen bij AH.

Albert Heijn islamiseert dapper mee !
Aan Albert Heijn klachtenservice, ah-service@ah.nl

Onderwerp: moslima’s als AH-medewerkster aan de kassa met bivakmuts-achtige hoofd/hals bedekking als islamreclame
L.S.,

Nalv genoemd verschijnsel sinds kort in filiaal Euterpeplein en Hellestraat te Amersfoort leg ik u op advies van een filiaalmanager mijn klacht voor.

Het feit, dat de islam zo nadrukkelijk wordt uitgedragen, is schandalig. In naam van dit systeem worden dagelijks in de jihad vele moorden gepleegd, gelegitimeerd door koran/ahadith. (zie www.thereligionofpeace.com , stand jihad moorden sinds 9/11 ruim 17.000)

Dat mensen een prive-geloof hebben , is tot daaraan toe, maar dit systeem/ideologie zo nadrukkelijk uitdragen, is zeer discriminerend tov. alle andere religies/ideologieen en het gaat ook steeds een stap verder.
Eerst geen islamtekens, dan een hoofddoekje, nu dus alleen het gelaat zichtbaar en verder voorhoofd en hals tot op de kin bedekt, zoals bij een bivakmuts bijna. Vervolg is wellicht richting burka.
Mijn verzoek is dan ook, om AH als een neutrale winkel te beschouwen, waar we geen reclame aan de kassa maken voor een meer dan treurig systeem als de islam. Verstandig zou zijn, alle uitingen van ideologie te schrappen, die zie je ook overigens niet.

Maar u laat zich blijkbaar onder druk zetten door de eisen van moslims en dat is je reinste islamisering, waar we in dit land geen stap meer verder in moeten gaan.

NB: ik ben heus van mening, dat we niet alle moslims kunnen beschuldigen van Al Qaida gedrag, er zijn moslims in allerlei variaties en ze zijn mijn medemensen, waarmee ik in liefde omga. Maar het systeem deugt voor geen meter, zoals het in hun ultieme waarheid, de koran/ahadith staat en dat dragen ze nu net uit met die islamkledij.

Graag bespreek ik dit punt met u nader, want ik vrees dat het AH beleid is geworden in alle winkels. Verder publiceer ik deze mail op mijn website, want via de klantenservice 0800-0305 mocht ik wel dit verhaal doorgeven, maar ik zou geen antwoord krijgen, de klacht zou intern bekeken worden.

Dat is dan mijn 2e klacht: zo ga je niet met klanten om! Ik verwacht van u wel degelijk een antwoord en ook dat zet ik op mijn website.

Shalom,

administrator1
Site beheerder

Re: Albert Heijn, islam in de bonus!

Berichtdoor administrator1 » 31 mar 2011, 16:25

De toevloed van moslims is mede te wijten aan de vakbonden. Ik mag toch hopen dat niemand de vakbond voor illegalen is vergeten? Opgericht door de fnv.
Die moesten zonodig ook allerlei rechten krijgen. Al het geimporteerde rot volk. Ja , ja de vakbond. he? Vergeet uw contributie niet te betalen. Subsidie voor de ondergang van ons vaderland.

Terug naar “Maart 2011”