Nederlandse regering harteloos !

Hier staat het nieuws over de maand juni
administrator1
Site beheerder

Berichtdoor administrator1 » 11 jun 2008, 16:22

Er zijn 777 Poolse veelplegers en beroepscriminelen in ons land die zorgen voor de meeste winkeldiefstallen. Die worden 6 uur opgesloten en daarna weer vrijgelaten.
Ik mag toch hopen dat ze wel een kopje thee en een lunchpakketje krijgen aangeboden? En uiteraard bezoek van een maatschappelijk werker met voorlichting hoe ze een rijke
stinkerd kunnen aangeven als die per ongelijk agressief gaat worden. Misschien is het een idee als we een donoravond organiseren met kosteloze deelname van allerlei artiesten.
Dan geven we die zielige mensen allemaal een 5000 euro mee met een legertje begeleiders hoe ze in het thuisland met deze centjes een nieuw bestaan kunnen opbouwen.
Slaan we gelijk 2 vliegen in een klap. Wij zijn van deze criminelen af en hun zijn gelukkig met onze centjes. Mooi toch? Koenders deelt ook zonder blikken en bozen mede dat er
1000 miljoen euro (20%) met de uitgifte van ontwikkelingsgeld aan de strijkstok blijft hangen. Dat verdwijnt in de zakken van corrupte regeringsleiders. Dan kan die 4 miljoen euro wat dit
Poolse geintje kost de pret toch niet drukken. En ho, ho, niet vergeten dat wij ook nog 13500 veelplegers hebben waarvan 4500 Marokkaantjes onder de 18 jaar. Die schatjes geven
we dan 25000 euro omdat de levensstandaard hier veel duurder is. En als onze regering niet wil meewerken ga ik emigreren want ik wil in zo'n harteloos land niet leven!

Terug naar “Juni 2008”